Ternyata Suamiku Tak Pernah Mencintaiku - Kisah Teladan Yang Menyayat Hati Buat Iktibar Kepada Pasangan Suami Isteri

Menjadi pasangan suami isteri bantu-membantu merupakan satu tanggungjawab yang besar sama ada bagi pihak lelaki ataupun perempuan. Sering kali kita terbaca di media umum perihal permasalahan rumah tangga. 
Menjadi pasangan suami isteri bantu-membantu merupakan satu tanggungjawab yang besar sama ada  Ternyata Suamiku Tak Pernah Mencintaiku - Kisah Teladan Yang Menyayat Hati Buat Iktibar Kepada Pasangan Suami Isteri

Pelbagai problem rumah tangga pernah kita dengar dari benda yang paling remeh sehinggalah kes-kes yang besar menyerupai curang dan berzina dengan orang lain. 

Kewujudan media umum ada baik dan buruknya jikalau pasangan suami isteri tidak mengambil tahu batas-batas pergaulan dengan rakan-rakan berlainan jantina. 
Sebuah video yang sudah tersebar semenjak sebulan kemudian yang bertajuk "Suamiku Tak Pernah Mencintaiku" menjadi bualan netizen terutamanya kaum wanita. Video yang dihasilkan oleh Tranmedia dari negara jiran Indonesia. 


Video tersebut mengisahkan sebuah kisah rumah tangga berjaya menyentuh hati mereka yang menonton video tersebut terutamanya golongan wanita. Kisah rumah tangga tersebut diceritakan kembalii oleh Oki Setiana Dewi yang membintangi filem "Ketika Cinta Bertasbih"

Menurut komen netizen dari Indonesia, kisah yang diceritakan dalam video tersebut ialah menurut kisah sebenar.


loading...